loading...
کبوتر و کبوتر داری
جواد بازدید : 287 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

دوستان باید دقت کنید که برای جوجه کشی سالم باید نر و ماده(جفت)بدون نقص باشند.بقیه نکات در ادامه مطلب نوشته شده و اگه بهش نیاز دارین می تونید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

جواد بازدید : 2517 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

كبوتر هاي رنگ شده (11 عكس)

در این پست می خواهم روش خودم در جلد کردن جوجه های تازه و پر نینداخته را به شما دوستان تازه کارم بگم البته این این روش بیشتر مختص مناطقی است که در ان سقف خانه ها دارای ارتفاع کمی است و کبوتران را در روی زمین نگهداری میکنند.

جواد بازدید : 386 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

Romantic Pic 003 عکس های رمانتیک جدید و زیبا

ذرت:این ماده سرشار از قندونشاسته و املاح مختلف فلزات مخصوصا گوگرد - کلر - فسفر - سیلیس - آهن - کلسیم - منیزیم - سدیم و پتاسیم مى باشد که برای رشد استخوان  -پرها وناخون کبوتر بسیار مفید است کبوتر بازان که کبوتر پرشی نگهداری میکنند از مخلوط این ماده وارزن برای کبوتران خود استفاده میکنند زیرا قند و نشاسته موجود در آن انرژی زیادی تولید میکند.                      

جواد بازدید : 204 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

                                                                                                                                                 بیماری کله گیجی:علایم این بیماری این هستش که کبوتر سرش را نمی تواند ساکن نگه دارد این طرف ان طرف میگرداند و نمی تواند دان بخورد یا به سختی میخورد و سرش راکج میگیرد.عامل این بیماری نیوکاسل است و بیشتر کبوترانی دچار این بیما ری میشوند که از بقیه از لحاظ بدنی ضعیف تر هستند مخصوصا جوجه ها وهمین طور کبوترانی که واکسن نخوردند. این بیماری واگیر دار است ودر صورت مشاهده کبوتر مریض را از بقیه جداکنید.

جواد بازدید : 2020 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

کبوتران پلاکی آلمانی یکی از گونه های کبوتران سرعتی مسافتی کشور آلمانی می باشند . این گونه در برخی کشورهای دنیا برای مسابقه استفاده می شوند . یکی از مسابقات معروف دنیا همه ساله با جوایز بسیار زیاد در آفریقای جنوبی برگزار می شود .از نشانه های این کبوتر نوک دراز ، چشمان قرمز رنگ ، دم کوتاه ، گردن بلند و کتفانی بسیار مستحکم و قوی  به همراه شانه می باشد .

اما مهمترین نشانه این کبوتر که نشان دهنده خالصی نژاد آن است این است که اگر پاهای کبوتر را به موازات دم آن به عقب بکشید نوک پنجه ها تا آخر دم رسیده و در برخی موارد تا دو بند انگشت از لبه دم نیز بلند تر می شود .

جواد بازدید : 270 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (1)

 

نام کبوتر: سفید کرمانی

تعداد: ۱ جفت

رنگ:سفید

سن:۳ ساله

قیمت:۷۰ هزار تومان

نام فروشنده:جواد

شماره تماس:۰۹۳۷۲۷۱۳۴۳۶

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نام کبوتر: سفید کرمانی

تعداد: ۱ جفت

رنگ: سفید

سن:۳ ماه

قیمت:۴۰ هزار تومان

نام فروشنده:جواد

شماره تماس:۰۹۳۷۲۶۱۳۴۳۶

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

جواد بازدید : 175 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)
سلام دوستان می خواستم این کبوتر بخارا را به شما معرفی کنم این کبوتر پرپا است و پا های آن پر های خیلی بلند داره که همین یکی از نشانه های این کبوتر است.بعضی ازانان سر های معمولی دارد دارد وبعضی دیگرسر های خیلی شیک داره که تو عکس می بینید.

جواد بازدید : 217 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

اغلب کبوترهای پرش بالا دارای رنگهای تیره هستند مثل خال قرمز و سبز یا قرمزی،کاسنی،کلاغی،تیر سیاه،ملخی،گرگی و .... . چشم کبوترهای پرشی اغلب به رنگ های قرمز و زرد می باشد.شاه پرهای کبوترهای پرشی نسبتا بلند و نازک هستند و سه تای اول شاه پرها اندازه هم هستند و در یک ردیف قرار دارند.کبوترهایی که دم آنها چهارده تایی هستند از کبوترهای معمولی در پرش بهتر هستند.اما اگر از چهارده تا بیشتر باشد دیگر آن کبوتر را نمی توان پرشی حساب کرد.کبوتر های پرشی اغلب بدنشان گرد و کوتاه میباشد .serbian highflyer

جواد بازدید : 4610 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (1)

 

32 سانتی‌متر ؛ این پرنده جد کبوتر اهلی است ، از فاخته و کبوتر جنگلی به وسیله دمگاه تقریبا سفید ، دو نوار پهن و سیاه روی شاهپرهای ثانویه و سفیدی سطح زیرین بال‌ها مشخص می شود. دمش یک نوار انتهایی سیاه رنگ دارد و معمولا قسمتی از پرهای خارجی دم آن سفید است پر و بال این پرنده خاکستری مایل به آبی و در ناحیه پشت کمرنگتر است.
کبوتران چاهی هیچ وقت جلد نمی شوند اما اگر یک کبوتر چاهی ماده را با یک کبوتر نر المانی پرشی جفت کنیم و جوجه ها نیز المانی شوند.کبوتران بسیار ارزشی خواهند بود اینجوجه ها را پس از بزرگ شدن جلد کنید و ببینید چه کبوتران پزشی خوبی برای شما می شوند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 1,766
  • بازدید کلی : 41,305